Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

01 September 2017 | Nederland, Helmond

Het aftellen is nu echt begonnen. Hoewel er aan het begin nog 18 weken op de teller stonden zijn we nu bij de laatste week voor mijn grote reis aanbeland. Vandaag was mijn laatste werkdag voor de vakantie, welke we in stijl hebben afgesloten bij het chiqueste restaurant van Aarle-Rixtel.

Deze week zal bestaan uit wassen, nog meer wassen en nog eens wassen. Normaal gesproken is mijn koffer 3 weken voor mijn vakantie al ingepakt, maar nu moet ik nog beginnen. Eerlijk gezegd maakt dat me een beetje zenuwachtig. Gelukkig heb ik nog zeeën van tijd (aldus de mensen om mij heen), maar ik begin liever nu dan later. Ook worden deze week de puntjes op de i gezet qua uiterlijke verzorging, allemaal zodat ik me tijdens mijn reis volledig kan richten op het volle genieten van dit prachtige land.

Nog maar 7 dagen wachten.....

  • 03 September 2017 - 22:08

    Ron Van Bussel:

    Veel plezier met de voorbereidingen!

  • 09 September 2017 - 15:11

    Opa En Oma:

    Fijne reis. Geniet er van en kom veilig terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

lsdjflsdjflksdjf

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 972
Totaal aantal bezoekers 8232

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 22 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: