Dag 11 en 12 - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12 - Orlando

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

20 September 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Vanuit Pensacola zijn we verder gereist naar Orlando, Florida. Het was een rit van bijna 800 kilometer, dus je brengt de nodige uurtjes door in de bus. Eenmaal aangekomen waren wij natuurlijk allemaal wat moe, maar de prenium outlet stond op de planning. Het woord shoppen doet het natuurlijk altijd goed. De dingen die ik graag wilde hebben, heb ik kunnen vinden en natuurlijk ook een beetje meer.

Vandaag stond het bezoek aan Universal Studios gepland. Hier had ik naar uitgekeken en kon dan ook niet wachten om het te gaan bekijken. Ik heb de parkhopper gedaan, wat betekent dat je de mogelijkheid hebt om twee parken te bezoeken in één dag. Het voordeel hiervan was dat je een ritje mocht maken met de Zweinsteinexpres. Harry Potter stond natuurlijk hoog op mijn lijst, maar dit park is in zijn geheel een heel mooi park. Aan de details is gedacht en er hangt een familierijk sfeertje. Ik heb mijn ogen uitgekeken en heb natuurlijk wat meer tijd doorgebracht bij Harry Potter. Al met al een hele geslaagde dag!

Morgen gaan we naar onze eindbestemming: Miami. Eigenlijk wil ik nog niet naar huis...

  • 20 September 2017 - 09:29

    Opa En Oma:

    Jammer dat het er bijna opzit, ik geloof goed dat je dit nog wel even wil volhouden, maar aan alles komt een eind. Hier kan je nog altijd met plezier op terugkijken. Maak er maar weer een mooie dag van. gr opa oma xx

  • 20 September 2017 - 16:23

    Marcel:

    Je hebt een heeele mooie reis gemaakt, das iets waar je nog lang en vaak op terug kan kijken, helaas komt het eind van de reis in zicht, snap ik best. Geniet van deze laatste dagen in de States. En kom dan snel weer naar huis zodat wij van jou verhalen, ervaringen en foto's ook kunnen genieten. Have fun, veel plezier nog in miami en alvast een voorspoedige reis terug naar huis. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Carlijn

lsdjflsdjflksdjf

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 8235

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 22 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: