Dag 4 en 5 - Roanoke en Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Dag 4 en 5 - Roanoke en Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Dag 4 en 5 - Roanoke en Gatlinburg

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

13 September 2017 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Gisteren zijn we vertrokken vanuit Washington om onze reis voort te zetten naar het zuiden. Roanoke was de volgende stop. Onderweg zijn we gestopt bij een dorpje genaamd Williamsburg. Het is een koloniaal dorpje en geheel gerestaureerd zoals het er toen uitgezien moet hebben. We hebben heerlijk geluncht op een terrasje en genoten van het aanzicht van het dorpje.

Vandaag was de bestemming Gatlinburg. Iedereen die me een beetje kent, weet dat ik research heb gedaan over de plekken waar ik naar toe ga. Ik verwachtte niet veel van dit dorpje, omdat ik er niet veel over kon vinden. Het is geheel gelegen in de Smokey Mountains. Onderweg hebben we letterlijk door de wolken gereden. Je kan er natuurlijk wel eens naast zitten, maar ik zat er totaal naast. Op Main Street is het een drukste van jewelste en je vindt er een McDonalds tot een Ben & Jerry's. Ik keek mijn ogen uit. We hebben heeeeeeerlijk gegeten bij de Mexicaan en hebben lekker gek gedaan door een Corona Rita te pakken. Dit is een magarita cocktail met een Corona fles erin.

Morgen gaan we naar Nashville, de country stad van het zuiden. Het weer ziet er voor morgen niet goed uit, waar we natuurlijk allemaal wel een beetje van balen. Gelukkig is de verwachting voor de dagen en de steden daarna beter. Ik was toch wel van plan om met een kleurtje terug te komen. Duimen jullie met ons mee?

  • 13 September 2017 - 09:35

    Opa En Oma:

    heel fijn meid jammer dat het weer een beetje tegenzit, maar je zal je best amuseren veel plezier gr xx

  • 13 September 2017 - 12:18

    Ron Van Bussel:

    Je hebt al veel gezien weer en dat wordt nog meer volgende week.
    Have Fun!

  • 15 September 2017 - 20:31

    Marcel:

    Ik merk wel dat je helemaal " in de wolken bent" van deze reis. Geweldig en geweldige ervaring, fingers crossed voor beter weer. Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gatlinburg

Carlijn

lsdjflsdjflksdjf

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 8223

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 22 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: