Dag 13 - Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Dag 13 - Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Miami

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

21 September 2017 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag zijn we verder gereist naar Miami. Onderweg zijn we gestopt bij Kennedy Space Center. Vanaf hier worden alle Amerikaanse raketten afgevuurd naar de ruimte. We hebben zelfs mogen ervaren hoe het er aan toe gaat in een echte raket door middel van een simulator. Net alsof je vlees van je gezicht af trilt. Er is maar één woord voor: cool!

De vakantie zit er bijna op. We zijn ingecheckt in ons laatste hotel. Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland. Om de vakantie goed af te sluiten, ben ik met mijn nieuwe Engelse vrienden sushi gaan eten. Als afsluiter hebben wij samen cocktails gedronken en spelletjes gespeeld in de bar van ons hotel.

The clock is ticking...

• 21 September 2017 - 07:43

Ron Van Bussel:

All good things come to an end....
    Helaas, dat is zo.
    Maar de herinneringen blíjven en dat is goed.
    We zijn benieuwd naar alle verhalen.
    Veilige reis en tot morgen.

• 21 September 2017 - 09:18

Opa En Oma:

heel fijn meid, en wij zijn blij dat je dan weer thuis bent. Jij kan er nog dikwijls op teug kijken. veilige reis gewenst en tot vrijdag dag meid xx

• 21 September 2017 - 19:09

Marcel:

Haha leuk zo'n raketSimulator das ff heel wat anders dan file parkeren :-)
    Heel bijzonder.
    En voor straks het stuur toch maar weer even overdragen zodat je veilig thuiskomt.
    Goede en voorspoedige reis en we zien je morgen. Xxx