Dag 10 - Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Dag 10 - Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Dag 10 - Pensacola

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

18 September 2017 | Verenigde Staten, Pensacola

Gisteren zijn we vertrokken naar Pensacola, Florida. Onderweg zijn we gestopt bij Bellingrath home. Dit huis is gebouwd door de uitvinder van Coca Cola: Walter en Betsy Bellingrath. Omdat zij kinderloos bleven, wijdde mevrouw Bellingrath haar tijd aan het aanleggen van diverse tuinen om de woning. Deze tuinen staan nu in de top 10 van de mooiste tuinen in Amerika.

Pensacola staat bekend om haar stranden. Hier zouden wij dan ook stoppen. Terwijl wij in de veronderstelling waren dat we ons eerst konden verkleden in het hotel, werden wij direct naar het strand gereden. Niet handig om geen bikini bij te hebben wanneer je naar het strand gaat. Dus, slim als wij zijn, hebben bij een beach store een bikini gekocht zodat wij toch heerlijk konden genieten van het water.

's Avonds hebben wij heerlijk gegeten bij Texas Roadhouse. Typisch voor dit restaurant zijn niet alleen de steaks en de ribs maar ook dat je de schillen van de pinda's die je eet, op de grond mag gooien. Ik voel voor degene die aan het einde van de avond de vloer moet vegen.

Vandaag reizen we verder naar Orlando. Hier zullen we een dag blijven zodat we een pretpark naar keuze kunnen bezoeken. Ik heb gekozen voor Universal Studios. Kan ik eindelijk bij mijn vriend Harry Potter op bezoek!

• 18 September 2017 - 14:42

Nathalie Van Bussel:

Wederom een leuke dag,En slim om een bikini te kopen voor aan het strand.En ik weet dat dat een grote wens van je was om na Harry Potter in de Universel studio's te gaan heel veel plezier toetie!! Xxx