Dag 2 en 3 - Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carlijn Bussel - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 - Washington DC

Door: Carlijn van Bussel

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

10 September 2017 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren zijn we aangekomen in Washington. Samen met een deel van onze tourgroep hebben we samen gedineerd en hebben daarna een tour gedaan door Washington. Omdat het al donker was, komen een aantal bezienswaardigheden beter uit.

Vandaag hebben we een stadstour gedaan langs alle grote bezienswaardigheden, waarbij je kunt denken aan Lincoln Memorial, het Capitool en Arlington Cemetery (waar president Kennedy begraven ligt). Na de middag zijn we vertrokken naar Mount Vernon, het huis en de begraafplaats van George Washington (de eerste president van de Verenigde Staten). Omdat ik dit nog niet gezien had, was ik meer dan bereid om deze bezienswaardigheid te gaan bekijken. Het uitzicht is er prachtig en je kunt er heerlijk wandelen op de landerijen rondom gelegen.

Vanavond ga ik, met een deel van de groep, eten bij een nabij gelegen Italiaan. Morgen vertrekken we om 8.00 a.m. naar Roanoke. De wake up call is om 5.45 a.m.

Wish me luck....

  • 11 September 2017 - 07:27

    Marcel:

    Ik heb je foto's gezien, erg indrukwekkend, en ook heel mooi daar.
    Good luck (met de wekker smorgens

  • 11 September 2017 - 09:18

    Opa En Oma:

    volgens mij zijn het lange dagen , maar wel interessant. ook net als Marcel heel mooie fotos, mar die zal jij straks wel meer hebben denk ik. veel plezierdaar.gr opa oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Carlijn

lsdjflsdjflksdjf

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 8239

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 22 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: